The Boy Next Door vine în cinematografe cu obsesie, pericol, ispită, Jennifer Lopez şi Ryan Guzman.

Claire Peterson: Stop following me.
Noah Sandborn: I’m not following you, Claire… I live next door.

The Boy Next Door ne face cunoştinţă cu Claire (interpretată de Jennifer Lopez) care este pe punctul de a încheia definitiv relaţia cu soţul ei, după ce acesta a înşelat-o. Tot ceea ce Claire îşi doreşte este să aibă grijă de fiul ei (Ian Nelson), care suferă de o alergie despre care nu ni se dau prea multe de înţeles, dar din cauza căreia acesta intră destul de uşor în crize.

Jennifer Lopez nu este la prima gafă în materie de parteneri din filme. În Enough (2002) se pregătea de răzbunare împotriva soţului bătăuş şi îşi ascundea fetiţa la o prietenă, iar în The Boy Next Door treaba stă oarecum la fel. Avem o mamă, care este şi profesoară de literatură engleză, dar în acelaşi timp şi o femeie confuză şi rănită. Confuzia şi sentimentele pe care nu le mai înţelege în ultima perioadă, o împing într-o aventură pe care o va regreta pentru totdeauna.

Facem cunoştinţă cu Noah (Ryan Guzman), un tânăr orfan, care are aproape 20 de ani şi care locuieşte împreună cu unchiul bolnav. Noah se apropie de familia lui Claire şi, treptat, acesta dezvoltă o pasiune pentru ea. Probabil că lucrurile ar fi stat sub control, sub forma normalului, dacă doamna Peterson nu ar fi vrut să înceteze o posibilă relaţie amoroasă dintre ei. După o noapte petrecută împreună, aceasta realizează că e matură şi că ea este singura vinovată de ceea ce s-a întâmplat, însă Noah gândeşte total diferit. Refuzul ei declanşează în Noah o amintire şi o durere mai veche, care ia foc… în cel mai urât mod cu putinţă. “Game on!”, avertizează acesta.

Ispita devine obsesie şi pericol. The Boy Next Door are hibe în scenariu, franc vorbind, însă cu siguranţă te va câştiga, pentru că actorii îşi fac treaba şi deşi pe alocuri este previzibil, are momente la care chiar nu te aştepţi. De precizat ar fi şi actorii: John Corbett, Kristin Chenoweth (aleasă parcă special pentru a contrasta cu frumuseţea protagonistei).

Câteva date tehnice:

Regizor: Rob Cohen
Scenariu: Barbara Curry