Primele lucruri nu le uiți niciodată. Nu uiți niciodată primul sărut, nu uiți niciodată primul zbor cu avionul, nu uiți niciodată prima întâlnire, nu uiți niciodată momentul în care ai încercat pentru prima dată o mâncare mai sofisticată. Însă uităm multe, așa că e prețios să ne creăm amintiri. Cât mai multe și mai diverse. Să încercăm cât mai multe lucruri și să vizităm cât mai multe părți ale lumii!

Îmi amintesc cu drag și dor de prima escapadă în afară țării, atunci când alături de Ionuț am vizitat Budapesta, Ungaria. Știu că pentru majoritatea e “lame” sau ieftin sau nimic spectaculos, dar pentru mine a fost de neuitat 🙂 Momentul în care am trecut granița mi-a dat un sentiment aparte, acela în care am realizat și mai clar cât de mare și frumoasă e lumea!

Asta se întâmpla în aprilie 2014, în urmă cu 2 ani și 3 luni, timp care nu știu când a trecut. Și din care nu-mi amintesc prea multe. If you know what I mean. Time to start livin’ for real! Înapoi în 2014, însă:

Deși nu ne-am pregătit un traseu, primul “obiectiv turistic”pe care l-am vizitat a fost Biserica Matthias, un loc cu adevărat superb, cu o arhitectură impresionantă, iar vizavi (foto jos) priveliștea îți taie respirația, culminând cu impunătorul Parlament (pe care nu l-am vizitat din cauza unor cozi mult prea lungi pentru timpul pe care-l mai aveam la dispoziție atunci când am ajuns acolo).

Budapest Sightseeing a fost alegerea noastră pentru a înconjura orașul, aflând astfel despre cele mai importante și frumoase puncte turistice. A fost o afacere bună, zicem noi, cu multe promoții incluse și valabiliate extinsă pe mai multe zile.

Pozele din prezentarea de deasupra sunt făcute de Ionuț la Budapest Zoo & Botanical Garden, o gură de aer proaspăt chiar în mijlocul orașului, de altfel curat și primitor. Consider o destinație către care vă puteți decide fără probleme, fiind accesibilă atât financiar, cât și ca distanță, mai ales dacă alegeți să călătoriți alături de copii. Noi am călătorit cu mașina personală și drumul chiar a fost relaxant. Șederea noastră acolo a fost scurtă, 3 zile dacă bine-mi amintesc, așa că foarte multe nu pot să zic că am aflat despre Budapesta, însă cu siguranță aș reveni cu drag. Ce mi-a plăcut cel mai mult a fost arhitectura, combinația dintre clădirile vechi și cele moderne și atmosfera generală de întoarcere în timp, în vremuri de mult apuse.

Vezi și: Cum a fost în Londra.